Maak toe

Maak toe die poorte wyd en syd!
Hou die Satan's saad daaruit!
Maak toe jou hart se kamerdeure
vir aangename onheilsgeure!

Tel op jou oë, na die Hemel
Waar engle, regmaak met gewemel
Tel op jou hande in gebed
Di's slegs genade wat jou red

Hoe verleidelik Satan's paaie
Allerhande kronkeldraaie
Laat o Heer my voet nie wankel
Laat my siel U bloed laat sprankel

Gee vir my U lewenslig
Verhelder my oë met ewigheids-sig
Laat my voete omdraai Here
My Gees homself by u begewe

Dit vra ek Here in U naam
laat u bloed my eie wil omraam
Dan sal my gees eenmaal na bowe
Geneem word na u vryspraak howe.




Comments

Popular posts from this blog

Brief aan 'n vriend

Here dankie vir my vrou!

Maak 'n PATATROL. Aanbeveel deur die Hartstigting en Orgaanskenkersvereniging, 'n Weighless Top Ledewerwer!