Sondag in Macon Atlanta - Die konferensie is in volle swang!

Dit is alweer Sondag, Opstandingsdag en die week is snel verby. 'n Week wat vir my baie dinge ingehou het, baie ervarings, baie baie gedagtes en gevoelens, ene wat ek baie diepe ervarings beleef het. Die interaksie tussen die mense en die blywende feit dat die mens, maar die mens bly; orals in die wereld is daar pyn, hartseer en blydskap maar die mooiste wat uitstaan is dat God se genade orals uitstaan! Genade onbeskryflik groot!

Ek het 'n paar vriende gemaak hier by die Insite2009 konferensie, en is baie dankbaar om vir die interaksie met mense. Eergister en gister was baie leersaam. En ek voel sommer goed oor my studies. Daar is lig en daar is hoop omdat ek weet dat dit goed sal gaan. Ek het baie dinge geleer en tot baie splinternuwe kennis gekom. Veral in die omgewing van Learning Objects, Informing Objects, en Knowledge Objects! So reg in my kraal. Ek is dankbaar en baie bly om onder iemand soos Prof. van der Walt the studeer. Hy is nie net my Mentor nie, maar ook my leermeester en Pastor en vriend, en sommer my aanneem oom! Iemand met sy hart is skaars.

Die aanbiedings is baie interessant en ons word regtig getakteer deur die Amerikaners, die aanbieders en die organiseerders is werklik vriendelik en professioneel. Die universiteit en die geboue en sentrum waar die aanbiedings en die konferesie is regtig van die bes toegeruste ter wereld. Mensig dit is iets om te sien.

Vanoggend is ek en Jannie Zaaiman, my vorige baas se baas; hehe of sal ek se my vorige dekaan na die First Presbetyrian Church in Macon. En wat 'n wonderlike Geesvervulde geleentheid was dit nie. Die mooiste sang, die allerpragtigste hartroerende orrelmusiek, die orrel het selfs 'n klokke register, waar 'n gedeelte van die musiek gedoen is met klokkespel, die orrellis was weereens iets om te beleef. Die sestet vir die koor was ook iets uiters besonders. Dit is mooi om weereens te sien hoeveel jong mense die erediens bygewoon het saam met hulle ouers, en hoe eerbiedig en hoe oordentlik geklee die mense na die Huis van die Here gekom het. Ai as ons ou NG kerk net so 'n ietsie kan aankleef of leer of sien of ai ek weet nie wat om te se nie, as ons net 'n biekie meer so kan wees. Die erediens en teks was uit Lukas 10, en was dit nie mooi nie. Ek gaan later meer oor die erediens se, en selfs baie van die twee presbeteriaanse diense gebruik in 'n volgende geleentheid wat ek het om iets met ons eie gemeente te deel. Ek kan net se, dat ek uitsien na die Hemel. :-) Maar dat my werk op aarde nog nie oor is nie omdat ek glo dat die Here nog 'n plan met my het, en dat ek nog verder moet groei en meer van die ou lewe afskud. "Elke las moet ons afgooi, die sonde wat maklik verstrik. Vir die vreug daarna het hy smarte gedra. Hy verken en versterk ons geloof!"

Ek het nog 'n hymnal gekry, een by die kerk waar ek vanoggend was, en dit bring die aantal boeke wat ek nou het tot op 7 te staan. Mense wat gaan ek doen by die lughawe. Hehe. Die hymnal is nie dieselfde een as wat ons gebruik het in die vorige kerk van verlede sondag nie. Die hymnal het 'n losser aanslag en het meer vryvorm sang in. Nee nie, donderslae en trommusiek nie maar eerder nuwer liedere, soos "Be thou my vision". Ek het die laasgenoemde lied vanoggend uit my hart in die kerk gesing. Dankie Robin Mark, dat ek die lied kon leer deur een van jou CD's. Onderstebopoort hier kom nuwe liedere! Ek kannie wag dat Tannie Dorothy vir ons van die liedere speel nie. :-)

Ek en Jannie bied more ons paper aan. Hy werk verwoed aan aanbieding en ek gaan so 'n bietjie van die laaste redigering gedoen. Die konferensie sluit more, en dan gaan ek en Jannie 'n biekie die res van die staat verken.

Wel laat ek gaan werk.

Groete en Seen

Bertie

Comments

Popular posts from this blog

Brief aan 'n vriend

Here dankie vir my vrou!

Maak 'n PATATROL. Aanbeveel deur die Hartstigting en Orgaanskenkersvereniging, 'n Weighless Top Ledewerwer!