Dag 4 in Amerika. Dag 1 van die week. :-)

Haai almal wat hier lees!

Ek het sommer besluit om vandag 'n ekserp van 'n epos aan my ou Technikon-aanneemma hier op te plaas. Dit vertel mooi van wat ek alles vandag gesien gedoen, beleef en ervaar het hier in die Grote Appel.

Hello Mev E. Ek hoop dat jy my sms en my epos gekry het. Behalwe at alles sover hier in NY regtig iets is om te beleef was dit vanoggend se erediens in die Fith Avenue Presbetarian Church iets om te beleef en 'n kerkdiens wat ek nie sommer sal vergeet in my lewe nie. Ek was tussen soveel kulture, en saam het ons ons Skepper en maker aanbid. Daar is 'n groot aantal oosterse mense in die erediens gewees, en die manier hoe hulle mekaar groet en saam erediens hou is vir my iets besonders.

Dit is wonderlik om te sien wat 'n standaard in die diens gehandhaaf word. Ons glo ek nie was al in ons lewe al op daardie punt in enige NG kerk nie, nee ek meen nie die verkondiging van die Evangelie nie, maar die diepe koinonia wat daar tussen die mense is. Daar is ook baie swart mense en ander soos spanjaarde ens. Die Koor was uiters profesioneel, en die musiek van die Orrel PRAGTIG! Ek het sommer in die erediens lekker gehuil! Daar was baie jongmense ook, en dit het my sommer vies gemaak vir ons Suid Afrikaners! As gesinne saam die erediens bywoon met 'n baie diep Gereformeerde grondslag en almal ten volle deelneem hoekom moet daar altyd "ge catter word" vir totalle vernuwing, in musiek en sommer voel ek partykeer met die evangelie ook. Ai! Ek is sommer op-ge-errie! Dit was vandag Trinity Sondag en die Ds. het iets van die verstaan van God drie-enig verduidelik in een van die mooiste metafore nog. Een wat ek nie kan wag om oor 'n koppie kofffie met jou te deel nie.

Na die erediens het ek in die state geloop, en ek wil eerlik se dat ek myself amper kisboude geloop het. Maar voordat ek weg is uit die kerk is ek toe eers na die winkeltjie in die kerk toe. Daar het ek twee van hulle ou-hymnals gekoop $10.00 elk. Die mense was baie vriendelik en ek vra toe baie mooi of daar nie 'n manier is dat ek een van die nuwes in die hande kan kry nie Die dame by die toonbank stuur my toe na een van die hoof diakens, hy was baie gaaf en gee my toe sommer een. Mensig! is ek bly en dankbaar vir dit! Ek gaan vir Tannie D een van die oues gee, en gaan uit die nuwe een vir haar 'n kopie laat afrol by die kerkkantoor. Dalk as ek baie vriendelik is volgende sondag in die kerk kry ek nog een. :-) Hier waar ek nou sit is ek nie net Kapot nie maar dit voel vir my asof elke beenspier besig is om te toy-toy. Eks FLOU!! Hehe. Die hele een lange straat was afgekordon seker vir meer as 20 blokke met 'n straatvlooimark! So iets het ek ook nog nie beleef nie Dit was asof die hele liewe NY se mense daar was. Een ding moet ek van die Amerikaners se en ek kan dit sommer duidelik opmerk, FAMILIE is groot! Almal doen dinge saam almal leef saam en die meeste is baie vriendelik!

Die lughawe Shuttle kom kry my more oggend 6:20 en ek gaan dan na terminaal 3 van JFK toe waar ek na Atlanta vlieg met Delta. Ek sal weer van my laat hoor.

Groete hier vanuit Die Merikas.

Comments

Popular posts from this blog

Brief aan 'n vriend

Here dankie vir my vrou!

Maak 'n PATATROL. Aanbeveel deur die Hartstigting en Orgaanskenkersvereniging, 'n Weighless Top Ledewerwer!