Altanta Georgia wat 'n dag, en Macon Georgia

Wat 'n afgelope paar dae was dit nie. Ek het eergister in Atlanta aangekom en is na my Hotel toe met 'n Shuttle. Dis is 'n slim idee om te volg en ek gaan verseker dit in die toekoms weer gebruik. Die wat ek in gebly het is naby aan die lughawe, en bied 'n gratis 'shuttle' diens van die lughawe heen en weer. Een goeie ding daarvan is dat die hotel ten minste $30 per nag goedkoper is, en die vervoer na die hotel gratis, wat 'n bargain! En om in die stad te kom is die publieke vervoer baie goedkoop 'n heeldag toerkaart het my $8.00 gekos om te ry soos wat ek wil.

Ek was gister by 4 toeriste hoogtepunte in Atlanta en hoe het ek daar gekom? Wel met Martatjie! Jip TaMARTA het my daar geneem. Marta is die naam van die publieke vervoerstelsel in Atlanta wat die trein en busstelsel insluit. Ek het die Olimpiese herdekingspark besoek, WOW dit was mooi.

Daarna is ek na die CNN hoofkantoor vir 'n toer van die ateljee's en Jinne was dit nou iets om te sien en iets om te beleef! CNN is groot, baie baie groot. Aan die begin van die toer het ek met die wereld se grootste losstaande roltrap 8 vloere opgery! Dit was nogal iets. Dit neem 'n mens 3 minute om tot bo te kom met die roltrap. Daarna het ons 'n agter die skerms toer gehad van wat gebeur by CNN, en ek was nogal regtig beindruk. Dit is 'n geharwar en 'n gewarboel en rekenaars en ateljees en mense op mense op mense, en rekenaar op rekenaar. En dit is snaaks om te dink dat die hele besigheid rondom nuus draai! Nuus nou! Nuus eerste, sensasie, verslaggewing alles rondom die mense, vir die mense Central News Network vir almal vir die mense, der miljoene regoor die wereld. Met meer as 38 satelietstasies regoor die wereld. Selfs een in SA.

Die hele CNN storie het 'n gedate by my laat opkom. Daar is 'n boodskap met nuus die goeie nuus wat regoor die wereld versprei moet word, die goeie nuus, en die ergste is, nie almal wil eers die goeie nuus hoor nie. Die beste van die goeie nuus is die feit dat elkeen wat glo ook 'n verslaggewer is. 'n Verslaggewer vir Christiaan Good News Network. Wat saai ek daagliks uit?

Na die besoek aan die CNN hoofkantoor is ek na die Coca-Cola World! En dit was 'n belewenis en 'n half, van 'n toer tot hoe Coke gemaak word, 'n 4D teater vertoning met 3D brille en stoelle wat op en af ruk met water en wind wat op jou gespat en gespuit word. WOW! Die geskiedenis van COKE is ook interessant, om te dink dat dit eers vir maagkrampe ontwerp is. En dat daar regtig iets soos 'n SODA fountain was waar coke geloop het soos 'n fonteintjie en die mense net kon volmaak. En dan is daar nog die proesessies, WOW 64 verskillende koeldranke van regoor die wereld en proe en proe en pee hehe. Daar was torings met fonteine waar jy kan ingooi van geur tot geur, van die snaakste geure en smaake in Asie en Europa tot die wat ons ken in Afrika soos Stoney. Onder elke land was daar 'n koeldrank maar saaks: twee van die koeldranke wat hulle se ons in SA kry, ken ek glad nie. Dit is onder die naam Bibs en ek ken dit glad nie. Die een smaak soos Pine Nut en die ander een soos Lemon Twist maar die naam ken ek glad nie.

Rooibos fussy drinks is ook nou groot in Amerika. Hulle noem dit Red Tea omdat rooibos glo gepatenteer is. :-) Met die uitstap van die toer kry elke persoon 'n klein botteltjie Coke wonderlik! Hoe kwel is dit nie om te weet dat ek 'n unieke botteltjie Coke het nie. :-)

Na die Coke wonderwereld is ek na die Georia Akwarium. Dit is baie lekker en mooi om dit te sien. Van snaakse visse en hordes mense met kinders.

As daar een ding is waarvoor ek baie dankaar is in Amerika is dit die Subway $5.00 foolong sub. Ek leef op dit. Hehe.

Hieronder is 'n ekserp van een van my GoogleTalk gesprekke met een van my ander vriende. Ek sluit dit in vir addisionele inligting en sommer vir julle om dit te lees.

Gesprek: Bertie en SJ du Preez
===========================

Bertie: Hello
Ek het vandag in Macon aangekom
En het gaan inkopies doen by die WallMart
hoe gaan dit?
Ons gaan more op 'n uitstappie

sjdupreez: when is the converence?
Bertie: Day after tomorow
sjdupreez: hehe
so your touristing around
:p

Bertie: Dit is vrek warm hier!
Ek leef op $5.00 subs, dan kom belasting by dan kos die ding $5.54
hehe
Ek het my springbok kepsie in die shuttle verloor
ek is skoon vies vir myself toe koop ek vir my 'n ander keps in die Wallmart
hier moet 'n mens 'n hoed of iets dra

sjdupreez: lol

Bertie: ek wil jou nie pla as jy leer ni
so se enige tyd as jy swot
:-)

sjdupreez: ek leer nie so baie vandag nie

Bertie: ok
Ek verlang huistoe dit is great hier maar ek mis my mense. Die biekkie wat ek het.
Dalk sal dit beter wees as daar eers mense is om mee te chat. Die swart mense in Amerika is baie baie gaaf. En regtig aangenaam. Hulle gesels maklik en is baie behulpsaam. Regtig
Die Hotel waarin ek is tans in Macon sit langs 'n snelweg. Dit is die amptelike konferensiehotel, en is gebou soos clusters met kamers. Dit is nogal baie baie lanie! Die WallMart was nogal iets om te beleef. Baie soos 'n Pick n Pay Hyper. Maar hule verkoop goed in grootmaat ook.
Die Amerikaanse ekononie kry tans swaar. Daar is baie winkels wat closing down sales het, en gister is al die Chrystler motorhandelaars se deure gesluit regoor die land bykans 2500 handelaars is nou toe. Waar ek tans is lyk dit baie soos die Kwazulu Natal se omgewing maar sonder die bergel, baie groen met digte bos gedeeltes.
Hulle ervaar egter 'n droogte die damme loop leeg of baie damme is op 20% vlakke. Daar is aan my vertel dat hulle die damme volpomp met water uit ander state uit net om al die visse aan die lewe te hou. Daar is ook streg waterpeperkings ingestel, die mense mag glad nie hulle tuine natmaak nie.

sjdupreez: I also noted that prolonged periods away from SA will cause one to miss home

Bertie: Ja ek weet nie wat dit is nie maar ons eie land is en bly maar Spesiaal, ek sal nooit emigreer nie.
Ek glo dat ek in SA is met 'n doel.

sjdupreez: hehe

Bertie: Die hotelkamer waarin ek is asook die vorige een waarin ek was het altwee hulle eie yskaste en mikrogolwe in. Dit is great! Asook die hulle eie perkuleerders vir moerkoffie! Ek het melk by die Wallmart gekoop en koffie ook en nou is ek voor in die koor wat dit aanbetref. My bloedgroep is nie verniet Mocca Java + nie. :-)

Bertie: Een ding wat my regtig ook opval is die "waste" of "disposable" natuur van dinge doen in die VSA. Ek weet nie om dit te beskryf nie maar orals in die hotelle en in die restaurante waar ek was is daar 'n groot vermorsing van goed. Alles kom in weggooibare vorm. Ek was nog nie in een hotel waar daar 'n koppie was nie, alles is weggooiglasies en glase. Die koffielepetjies is van hout, soos roomysstokkies. In die Macdonalds maak hulle nie van die skinkbordjies gebruik soos daar by ons nie alles word in 'n groot sak gesit en dan eet jy dit maar so uit die sak uit op jou tafeltjie net om die hele spulletjie later weg te gooi. Dit is dieselfde by die KFC waar ek was, om nie eers te praat van die aaklige ontbyt by die eerste hotel waar ek was nie. Dit is als weggooi items, en dan het hulle jou sulke klein bordjies gegee om 'n geroosterde bagel in te sit. 'n mens het twee bordjies nodig vir een bagel. hehe. Maar ek kla nie, dit is net erg om te se dat ek tot nou toe in amerika nog niks uit 'n glas, of 'n beker, of 'n regte bord uit geeet het nie. ek het om eerlik te wees nog nie eers 'n regte vurk of mes in my hande vasgehou nie, nog net alles van plastiek. Dit is nogal skokkend vir my. :-)

Comments

Popular posts from this blog

Brief aan 'n vriend

Here dankie vir my vrou!

Sondag Oggend.... Alweer